spännande dag, detta. (är jag ironisk? ingen som vet!)

alla har säkert undrat precis hur cool min mamma var på sin band practise (det var ju det jag slutade inlägget med igår). hon var jättecool! vi firade detta med popcorn och juice, och att bråka om emptati. bra där. xD

sen sov jag elva timmar, for no reason, och vaknade med en charmig förkylningsröst. men det gör inte så mycket för idag har jag fått min nya mobiiil! oh happy day! och sånt. :) och jag har avslutat 2009 i pang prego, och börjat på 2008. där är jesper och liv med, minsann. jesper är typ universums största nerd. men det är fint eller nåt. men jag vill ha kakor och det prioriteras framför bloggande. so goodbye!


Kommentarer
Postat av: vispen

Gott med kakor, vilken sort åt du den här gången? :) Och vad är det för mobil du har köpt? Kram

2012-05-18 @ 22:10:19
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0