vårt samhälle är fullt av mat

Ja, alltså, ska jag vara helt ärlig så började jag bara skriva detta för att få skriva rubriken. den är nemligen underbar. Det var vad Linus sa tidigare idag, eller...snarare är det vad jag hörde. han sa egentligen "vårt samhälle är fullt normalt". men min mening var mycket bättre. nä, men jag hade inte så mycket att skriva. har pluggat för lite, knarkat ny musiiik och känt mig sådär underbart maktlös som man gör när man inte kan, inte får, hjälpa någon som så tydligt behöver hjälp och som man dessutom bryr sig förjävla mycket om. var hittar jag dessa deppiga människor att bry mig om egentligen? hur många jävla stenar vänder jag på? nej, färdiggnällt för min del, nu taggar vi stockholm som fan och releasefest och trevligt folk (har ärligt talat ingen aning om vilka) och happy times! men jag vill verkligen inte åka tåg imorgon. jag är så långt ifrån tågmode som man kan bli. blah. hursomhelst, hejdå och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0