there shouldn´t be snow on the 10th of may

Hajhaj!
Ganska nice dag idag faktiskt. vänta vadå faktiskt? men jaja, den började med ensemble där vi sjöng why don´t you get a job och jag peppade åt alla för ingen utom jag gillade låten. crazy att det är jag som peppar offspring. sånt händer nu för tiden...

Sen gick jag omkring på idrotten och åt lunch med en massa trevliga grabbar. sen jobbade jag (faktiskt) på svenskan och flummade på historian med fint folk. Herman var överdrivet crazy, Julia lärde mig vinka på olika random sätt och ingen jobbade. fina tider. sen har jag pratat med syster och borde väl´göra något vettigt men äsch what the hell. nu skola jag sluta blogga. godnatt typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0