what we all want and what we all crave, is an upbeat song so we can dance the night away

Hallooo!
Jag har haft det rätt bra idag. trevlig lunch med random folk där signe var mycket konstig (everybody who´s surprised put your hands up) och djup.
"Jag ska sluta med sötsaker. Det spelar ingen roll om det är mat eller personer, det är inte bra för mig!"

Sen hade jag svenska som ni såg och ehl där folk pratade om sina projektarbeten wiho. sen lyssnade jag på Linus tal, fast jag försökte låta bli. jag försökte verkligen, men så helt plötsligt kunde jag inte låta bli att anmärka "det rimmaaar!" och sa sen andra fina saker till honom så jag själv blev alldeles positiv. och det behövdes, för sen nalkades gitarr där jag var nästan bra! och sång där jag mest var fail men det gör faktiskt ingenting.

jag orkade inte plugga idag, dum som jag är. men det gör inget säger vi...eller vänta oj fuck det gör nog någonting okay inte helt okay. men vänta får vi tisdagens lektioner på oss? snälla säg att vi får det! prettyplease, gud. men jaja nu kom mamma hem, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0