yes, I know that it´s wrong to give a fuck...but honestly, I don´t give a fuck about it.

jag började dagen helt okay, sen blev jag ledsen utav helvete, för att sedan bli allmänt glad. Ledsenheten var av en befogad anledning, tyckte jag själv, men där är vi nog inte helt eniga samhället och jag. Som det står i rubriken så bryr jag mig inte om att jag inte får bry mig. so there!

av precis samma anledning låter jag mig själv vara glad nu. är det befogad? fuck no. Men jag tänker vara glad ändå för allt kunde ha varit värre. Bättre kunde det ju också vara, myyycket bättre, men värre definitivt. så jag tänker leva på glädjen nu. sådetså.

men om vi nu ska berätta om dagen som den faktiskt var så gick jag med liv på idrotten, fick mvg i gemu och hade lunch där vi prtade om typ att äta ansikten. kul liksom. xD nej nu ska vi se någon vikingafilm, verkar det som, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0