you go to bed, I go to france!

oh hi!
så...gemu first thing idag, där vi spelade och jag spelade pianosolon från yttre rymden...så lät det iallafall. sen idrott med vandring omkring i stan då jag läste (jag hetsläser igen :/ att jag aldrig lär mig att börja i tid) och min höft började bli ovän. det har den varit sedan dess, fattar inte vad som har hänt. sen var det lunch med trevligt folk, svenska, historia och sen åkte jag hem.

någon timme senare var det umgåsande med Maria där hon åt pizza och jag inte åt någonting, tänka sig. vi pratade om sånt vi brukar prata om, I guess...det är väldigt obloggbart.

på tal om obloggbart: mina inlägg låter konstiga! tycker iallafall jag. speciellt gårdagens. what´s the deal med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0