you shouldn´t smoke so you do, I probably should so I don´t

jag gjorde i sanning rätt i att skolka. Det blev att jag spontant åkte till vera och spenderade min skolktimme och fyra timmar till med henne. vi har pratat extrema mängder och kommit in på en massa djupa saker, causte that´s how we work, druckit cola (eller vatten om man är Vera, men det är inte jag, om ni nu inte visste det) och spelat och lyssnat på musik. Vi försökte hitta låtar båda kunde och det resulterade i lite halvhjärtade försök till regina och adele, men sedan en awesometastic version av sweet dreams med crazymycket improvisation och grejer. sen satt vi på balkongen och skrev random rader som den i rubriken. very beautiful. och sant, för jag har ett bra inflytande på henne och hon har ett dåligt på mig...eller vi försöker på varsitt håll men ingen lyckas riktigt.

sammanfattat: extremt fin dag. sjukt mycket bättre än spanska iallafall.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0