allt är bra med mormorchips

har haft en fin kväll med min kära mormor som kom hit fullastad med pizza, cola, godis och såklart mormorchips! (stjärnor, tror jag de är kända som...). Vi åt, pratade och såg patrik 1,5 för jag tänkte att "om vi tar något jag inte sett, måste iv kankse byta film om den är dålig, och det kan vi inte för vi är otekniska!". jag blev arg på alla i filmen och allt var som det skulle. och vi pratade om hur bra allt är, hur positiv jag är, vilket bra år det har varit. det är så jävla sant. jag har haft så många bra dagar, så läskigt mycket bra har hänt. jag är så till freds med mig själv och allt jag står för. som regina så fint uttrycker det: 32 is still a goddamn number!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0