allt handlar om Gud verkar det som

yes indeed. började dagen med en kristendomsdebatt med min yberkristne taxichaufför. han lyssnade på bibeln på ljudbok, och jag började prata om att tro på Gud men inte Jesus. detta hade han svårt för, indeed. jag slutade disktuionen med "the holy spirit can´t write!" och det är ju lite ironiskt med tanke på att vi sen färdigställde vår, lagom halvreligiösa, teaterscen på skrivargruppen. det blev förjävla bra! mina skrivargurpare är, helt enkelt, de bästa som jag vet. i alla fall några av dem. eller alltså...några av de bästa som jag vet. det blev ju ett syftningsfel. bra jobbat. jag har inte så mycket att komma med just nu, så vi hörs väl någon annan gång I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0