calm, colected, and comandin

åker om tio minuter för att spela på skolor. tänkte blogga lite för att jag inte gjorde det igår, och inte lär hinna ikväll heller (kanske, vi får se). igår spelade jag med kr som vanligt. vår version av our father börjar bli episk. annorlunda och en aning bipolär, men smått episk. funderar på att leka med 32 nästa tisdag, om jag vågar. sen ska vi kaaaanske spela någonstans! känner mig sjukt pepp på detta. tur att jag ska spela idag då :) inte mitt skit dock, men ändå bra skit. ganska glad. och bra ensembel får vi med oss, med en elin i och allt. henne spenderade jag för övrigt hela gårdagen med i skolan, då vi inte hade några seriösa lektioner. så vi projektarbetesfixade och pratade om allt det där vi brukar prata om. nu borde jag kanske åka snart? nej, det är lugnt. jag skriver så fucking snabbt just nu visste ni det? eller alltså nä, kanske inte, men det känns så. men jag kan inte riktigt tänka så snabbt som jag skriver, so that´s a problem. men usch, jag orkar inte att det är så tiiiidigt! *trött* det reegnar, dessutom. were´s the fun in touring in the rain? det kanske man ska vänja sig vid i och för sig. inte för att jag kommer turnera for real, men man vet ju aldrig...;) nej, nu går jag, godmorgon på er folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0