cause you don´t feel pretty, you just feel used

jag spenderar denna söndag med att proppa i mig ohälsosamheter. för det tycker jag är en bra och genomtänkt sak att göra, indeed. igår var jag också ohälsosam, fast då med maria. det var allmänt mysigt, som vanligt.<3 på kvällen tittade vi på glee och jag lyssnade en massa pang prego. spelade upp mitt episka dm-medley (som nu är klart! wooo!) för mamma och pappa, och de tyckte det var bra så det var ju kul. sexton låtar, fick jag med! och bara två är transponerade, och de fick bara vara med för att jag hade hört de i dm tidigare och alltså inte själv transponerat dem. men det blev riktigt bra! ska nog spela igenom det när jag har skrivit klart detta, bara för att det är kul (och för att jag inte kan skriva någon egen musik för närvarande). jag bloggar inte så intressant nu för tiden va? nä, men det var väl deppigt för alla inblandade. Jag kan berätta att jag nu vet var min (påstådda!) psykopat-gen kommer ifrån. mamma ropade nemligen igår "jag skulle kunna döda för popcorn!". vi...hade inga popcorn. så jag är glad att ha livet i behåll. xD nej det var nog det om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0