det låter ju jättebra, men...det är nog inte då det ska vara...

vispen: emmacarolina32 heter jag på twitter (någon annan tönt hade tagit emmacarolina! så inte okay!). dig har jag redan hittat :)
 
idag började jag lika trött som...nej, okay, fuck liknelser. men jag var trött. Men engelska lyckades jag ändå ha (med nöd och näppe(vad fan är det för uttryck?)) och sen vallfärdade jag med elin till biblioteket där hon skulle göra viktigt. åt lunch, hade samhällskunskap, åkte till cyncentralen för "karläggning av min livssituation". men det blev en vanlig habplan istället. wooo! men ja när den var slut kom jag en stund på religionen, där jag blev hälsad med först "nu är det slut på friden!"(läraren), "grattis!"(herman) och "du ska få en chokladboll!"(josefine). det sista var inte så konstigt, då alla andra hade fått det innan. men ja, sen rep med kr. det gick...inte så bra den mesta av tiden. det var mest eftersom vi körde our father och 32, som är väldigt svåra. iallafall our father. men sen spelade jag min valz (med z? :o det lät bättre på ingemar, men kan man skriva så? eller är det valls det heter? det är det nog...fuck it) och fick honom att spela trummor, gitarr och piano (fyrhändigt med två icke-pianister ftw) innan vi bestämde oss för att han inte skulle spela alls. det är ju bra och sådär.;) nu sitter jag och äter choklad och väntar på att få åka iväg. det är så mycket som 37 minuter kvar, tror jag.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0