heil the uselessness that is this

hej!
detta inlägget är onödigt! men det skrivs för att jag ska kunna skriva ett nytt inlägg med en svensk rubrik, och för att förklara rubriken på det förra. det glömde jag ju såklart bort, min vana trogen. det handlade om min (och viktors) fina skolmasaker, och att jag tydligen var en psykopat på grund av detta. eller vi var båda psykopater. det roliga här är att det var Elin som tyckte detta, men själv sa hon att "om inte banden svarar snart om konserten, så hänger vi dem!". förlåt, men hur är det mer psykopatiskt att sjuta folk än att hänga dem? jag förstår inte. hon höll fast vid denna åsikt mycket bestämt. detta tycker jag är konstigt!
 
det var mitt onödiga lilla inlägg. sånt här händer ibland, helt enkelt. enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0