I know it´s mad, but if I go to hell, would you come with me or just leave?

idag har jag blivit fotad på en kyrkogård. vi kände oss coola, elin och jag. elin tyckte också att det var coolt att äta på mc donalds. jag är tveksam. men gott, det var det. that I cannot deny. jag har skapat en twitter också. jag vet, det är helt abnormalt. men det kändes rätt i stunden, typ. någonstans att skriva alla random låtcitat och sånt I guess. och snaaart ska jag vara cool på skrivargurpen också. cause that´s what I do. typ.

Kommentarer
Postat av: vispen

Vad roligt, jag använder kanppt twitter längre men det händer att jag kikar in där lite då och då. Vad heter du där? Kram

2012-11-26 @ 22:20:28
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0