jag menade ko, men så blev det hamster

rubriken säger en del om hur samtalen har varit idag. och alla dagar egentligen. annars har dagen väl varit okay. relgion och kör som mest var tråkiga, ensemble där vi var ganska bra faktiskt och lunch där jag dissade nils kompisar och vad allmänt trevlig och bra. på samhällskunskapen yttrades rubriken och också saker som "jag låter som en tecknad person, som åker berg- och dalbana! wiiiii!". det sistnämnda inte av mig vill jag tillägga, utan av aron. han var ovanligt konstig idag också. fast på ett annat sätt. det kanske ingen bryr sig om, förresten. men ja, på engelskan fick jag chokladboll och cola levererat (tatiana ftw liksom) och gjorde i princip ingenting. sen så var jag på banken, och lite sånt. så nu vet ni vad jag har haft för mig, typ.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0