to the left, to the left, everything you own in a box to the left

mycket fin kväll igår hos Marie. Vi åt lax med rotfrukter (jag, ja jag vet :o fast jag åt inte så många läskiga rotfrukter. men ändå liksom) och pratade om precis det vi brukar prata om. sjöng ireplaceable och not fair, och med det fick vi en fin liten countrylåt som också hette not fair. top comedy, I tell you. lyssna på den. du kommer inte att ångra dig. men ja, det var väl ungefär det som hände där? fina saker blir ofta korta i skrift. det kan också bero på att jag är ganska trött. dock inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. kan avsluta med att jag åkte 6 färdtjänstresor igår. godmorgon! (lagom glettigt slut indeed)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0