allt går så jävla bra just nu

vi har fått en lokal till projektarbetet! woooo! Arena305, i malmö, närmare bestämt. It´s gonna be totally awesome, som starkid hade sagt. Den åttonde februari, blir spektaklet av och nu gäller det bara att boka band och locka dit en massa folk! det kommer bli så bra, jag orkar inte så bra det kommer bli! och vi får all backline, personal, ljud&ljus, allt ni kan tänka er! så pepp.:)
 
och efter mötet när allt detta bestämdes åkte jag till Marie för ugnspannkaka och prat. allt möjligt behandlades och språken skiftade i vanlig ordning (men vi höll ut med svenskan ganska länge faktiskt). hon erbjöd sig att hjälpa mig med tatiana-relaterat skit (<33) och vi bollade idéer om skrivande och allt möjligt fabulous. och sen fick jag dessutom gratis taxi hem! gotta love it. men nu ska jag gå och äta lite kräm och vara redo för en intressant skoldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0