but there was no sun, there was only me and my disgrase

alltså, jag är cool. vill ni veta varför? det är klart ni vill! Det är för att:
-min dörr är öppen. jag har liksom fobi för sånt. varför är den det? jo:
-för att jag och mamma lyssnar på...min spellista! jag har gjort en spotify-spellista, med min musik i! the very best of min musik, dessutom. den är extremt bra. och det ledde till att:
-jag just spelade till wolf eftersom jag tog ut den häromdagen och bara ja, mamma, den här låten tog jag ut bara sådär. whatcha gonna do. hon bara wooo. men hon är också cool! och det är för att:
-hon har köpt ett freaking trumset och spelar på det lite hela tiden och ska bli en freaking trummis! bara sådär! och dessutom för att:
-hon sjöng med till florence + the machine för ett tag sen och massa bra dessutom! wooo!
 
det var väl det jag hade att säga idag. möte med christian om en och en halv timme. wish me luck!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0