cause you love, love, love when you know I can´t love you

så ja, jag var...ganska arg igår när jag bloggade. men jag gjorde något med min ilska faktiskt! jag skrev en riktigt arg text, vilket gjorde att handlingen i det jag skriver plötsligt funkade ännu lite bättre. and I was like fuck yeah. och sen ropade min syster, som var den jag hade bråkat med, "emma kom hit!" och när jag kom "ska vi baka något?". så det gjorde vi. snacka om att mamma blev förvånad när hon kom hem. hon hade åkt ifrån två ybersura systrar och kom hem till två glada systrar och småkakor redo att ätas. men det var lite svårt att göra klart den arga texten sen. xD
 
men nu är det snart skola. prov idag wooo. och min religionsbok finns fan inte någonstans. skjut mig lite. alla kommer att bli arga på mig...väldigt arga kommer alla bli faktiskt. det känns ju sådär. ändå ser jag fram emot religionen ganska mycket. jag är konstig. eller nä jag är väl mer...tragisk. men nu ska jag kolla text på in the end, för det kan jag i alla fall göra. kanske hetsplugga lite inför provet. oh glory.:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0