ett yberhappy inlägg till för att jag kan

sen jag skrev sist har jag bara blivit ännu gladare. bakade chokladbollar med pappa och lyssnade på "emomusik". jag hade ne målsättning att känna igen alla band och så många låtar som möjligt. det gick nästan! ett band hade jag aaldrig hört och jag kunde bara två låtar utantill, men ändå förhållandevis bra. nostalgiaaa. :)
 
sen åkte jag och fikade med maria. jag tog två kakor ("det är två för 35, emma, och det är ju faktiskt söndag!) och vi pratade om lite allt möjligt. på vägen hem stötte jag på en grabb från någon sekt som frågade om han skulle be för mig, så jag fick bättre syn. det ville jag inte, men han var förvånansvärt trevlig. och jag var skill på vägen hem och hittade nääästan överallt. snart kan jag det!:D har sen ätit av mina fabulous chokladbollar och tittat på lördagens så mycket bättre med mamma och pappa. det var mycket bra indeed. men ja, mer har jag inte att komma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0