jag tycker om mig mest av alla

sandy: nä, jag vet också att Finland inte heter Finland i Finland. citatet sades av Aron, som...inte visste. ;) men det är bra att du upplyser mig hursomhelst.
 
resten av den här dagen har gått åt till att störa mig på folkhögskolor, so mbara ger skrivarstudenter gymnasiala studiemedel. fuck them. hur fan ska jag då komma ut härifrån efter studentfanskapet? rage! jag vill inte bo här! :( men ja sen så har jag umgåtts med mor när hon bakade (det blev för övrigt övergott) och sjungit brianstorm hela tiden bara för att jag kan typ. nu ska jag nog sova. fyra inlägg på en dag för att jag kan!:D

Kommentarer
Postat av: Shass

Hej och hå. Ville mest bara skriva en rad och meddela att jag 1. läst de inlägg som ligger synliga när man går till bloggen din och 2. läst ditt meddelande om datum för ert projektarbetes D-day. Om jag är i Sverige ska jag försöka titta förbi, men jag kan inte lova något. Meddelar dig i sådana fall. :)
Hoppas allt är bra. Sköt om dig. Kram.

2012-10-19 @ 00:43:07
URL: http://shass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0