nästan lite för bra grejer

insåg när jag hade publicerat att de två översta inläggen har samma rubrik, fast på olika språk. the fuck? tänkte inte alls på det eftersom det i det andra fallet är ett citat. det är för konstigt!
 
men ja, nu äro det måndag och skolan ska jag åka till om en timme. men innan dess ska jag ha frukosttalk, när nu onna behagar telefonera mig. hon ser inte ut att ha gått upp än. dåligt onna! men nu ska jag bjuda på lite rävås-splendidness. enjoy.
 
*fin låt spelas*
-*hostar* oj, det där var ju inte så romantiskt.
 
-höll du ut den korta tonen nu?
-nej. jag sjöng inte den korta tonen.
-nähä?
-jag var på den förra tonen då, fattar du väl.
 
-det var så kallt, så jag blev helt snurrig!
 
-laleh kan inte prata franska. jag ska börja kalla henne lölö!
 
-jag är varm i armen! jag känner mig febrig!
-*mycket vist tonfall* feber i armen är sällan bra...
 
min familj är mystisk. och då har jag ändå glömt hälften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0