och så ett riktigt inlägg också faktiskt

hola a todos!
igår skrev jag ett lagom deppigt inlägg, so mjag sen lyckades tappa bort...två gånger. för blogg.se fick upp det idag igen, men jag var ju då tvungen att ändra om rubriken och för att lyckas med det måste jag trycka upp sidan igen och då försvann det ju. men det var ett väldigt deppigt och tänkande inlägg om typ framtiden efter studenten och själva studenten (fuck that) och allt möjligt annat. men skit i det.
 
igår var det alltså körkonsert. ganska fabulous. orkester (med en lisa i!) och massiv kör och epic solister (jag gillar fåret också faktiskt). och oj, jag åker snart ju! snart iallafall. men idag har jag redan hunnit sova på sovmorgonen och äta frukost med mina favorittöntar (syster och brotherinlaw). men nu ska jag till skolan, så det här inlägget blev kortare än vad jag hade tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0