subtext nation

jag är så trött idag så det finns knappt gränser. man ska inte sitta uppe och titta på glee, lärde jag mig. jag har blivit en gleetönt, whatcha gonna do about it. allt är mammas och systers fel! men ja, idag...har jag varit i skolan. religion började jag med, där rubriken sort of kommer ifrån. min lärare stod för subtexten, as usual. underbart. eller inte. hade sen kör och ensemble, och på den senare var vi lagom epic sådär som vi är. lunch med elin och aron och sen samhällskunskap och engelska där jag mest dog av trötthet. jag vill sova. och jag vill ha klarhet. hade behövt en kick idag egentligen. kanske hade blivit piggare då. eller tröttare, förresten...I honestly don´t have a clue. men okay ja hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0