the son was an okay guy, they had a pet dragonfly

idag hade jag ett fansytimes möte med studenter från köpenhamn (däribland rickards bror) om hur blinda åker tåg...typ. det var svårt, eftersom jag inte direkt ser det som ett problem. men kul, och jag fick prata engelska! hade också sånglektion som mest pratades bort ("vi är nog inten bra kombo, emma. men vi säger det inte till någon"). har varit hemma, ätit, umgåtts med familj och haft det bra. sjungit first aid kit och annat med mamma för hon är cool och börjar lära sig min musik och jag blir så glaaad. jag tyckte att vi borde sjunga to a poet någonstans för publik. det...tyckte nog inte hon. men hon är cool oavsett, vill jag lova. men ja, nu tänkte jag skriva ett sånt där djupt och deppigt inlägg. för det gillar jag lite då och då. men först ska jag skriva en väldigt intressant händelse från gårdagen...tycker jag iallafall. vad ni tycker får ni själva avgöra.
 
lärare: vilka är protestanter>? (vi jobbar med protestantism/katolisism, och det var vem som tillhörde vilken grupp hon menade...ganska obvious i sammanhanget)
hrman: jag är katolik!
aron: ...hur vet man om man är det?
(jag och herman försöker tappert reda ut arons religiösa åskådning en stund och misslyckas)
aron: men man skulle ju säga om man var det?
jag: sweetie...grupperna.
a: ...jaaaaahaaaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0