there´s no such thing as ghosts

godmorgon!
rubriken sammanfattar typ vad jag (och emmy the great) tycker om kristendomen. så himla bra skrivet att jag inte vet vart jag ska ta vägen (visst är det vart man säger där? om jag gör fel kommer jag att skämmas för alltid och evigt). men det jag ville prata lite om är mina deppinlägg; varför jag skriver dem, vad grejen är.
 
oftast (nu för tiden) är det ingen fara med mig. det kan dock se ut så och det är för att jag är väldigt dramatisk här i bloggen. som igår till exempel, då hade detinte hänt mig något. dock någon annan, och det reagerade jag på. Sen kan det ju så klart bli illa igen, det vet ju inte jag, och det är om det kommer en massa deppinlägg på rad (eller nästan på rad) som verkar ha en conection. sen kan man se på språket hur illa det är, också. eller det kanske bara är jag...what do I know. men här är lite klarhet, iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0