thoughts & quotes

min dator kom ihåg mitt förra inlägg och la dit den första raden utan att jag behövde göra något. the hell?
de har anställt ett får som solist till körkonserten. så låter det, iallafall. men de har också anställt sanna nilsen, so I do not klaga one bit.
requiem for evita börjar på samma ackord som love love love med of monsters and men. sånt jag tänker på.
manskörer är fucking fabulous.
Elin jämförde idag en person med ett hårdkokt ägg.  
Denna person saknar jag något alldeles inhumant mycket. det är kanske lite för sent. borde kanske sova. men here goes lite random citat.
 
"men det är ju hon! hon som var...där...där hon var."
"det där var så ointressant, så jag orkade inte formulera det rätt."
"jag hatar ordet medhörning! det låter som...geometri."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0