vem skulle du vilja var gjord av bambu?

jag fick just ett äkta skrattanfall här i min ensamhet åt rubriken och dialogen som följde. man brukar ju småskratta lite för sig själv, men jag skrattade riktigt ordentligt. detta...ville ni alla veta!
 
men ja, idag hade vi ensemble och jobbade med in the end. det kommer bli awesome! sen lunch med Elin på subway och senare ramklints. vi pratade om allt möjligt i våra intressanta koder och sånt. Åkte till Jolanta och var där, och nu är jag hemma. informativt indeed. så vad har jag inte gjort? jag har inte: druckit blod (det makar sense att jag tänkte på det), skrivit något relevant (än) eller åkt skridskor. så då vet ni det! (yes this is gonna be a running gagg until you complain or I get bored)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0