you must believe in love and trust, it´s on its way

shass: how lovely! Då kanske man får träffa dig och allting. fascinating enough!
 
jag glömde ju förklara min övernarsisistiska rubrik igår. det var såhär hemligen att mamma bad mig berätta vilka jag tyckte om. så det gjorde jag. en lång lista blev det. till sist sa jag "jag tycker om mig också. jag tycker om mig mest av alla!". det känns så jävla skönt att kunna säga så! att faktiskt, på riktigt. tycka om mig. I love it.
 
med idag har annars inte varit min dag. var sjukt deppig, helt utan anledning, enda tills min sånglektion. "du ser lite låg ut idag emma. vill du ha en chokladbit?" ulrika is the shit. så nu mår jag bra! kärleksmums, taylor swifts nya skiva och kaaanske ett nytt kapitel på yet another harry potter movie parody. life is good! fredag och sådär, ju!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0