a little dream of mine, a little nightmare of yours

godmorgon och sånt!
fredag, känns bra. det är ju fredag liksom, och väldigt nice skoldag. tåström ylar och jag sjunger med helt annorlunda vilket alltid är roligt. alltså, jag vill hitta en grabb att köra thåströmduetter med! få vara tjejen i kärlek är för dom (så heter den, ja...smärtsamt fel), sjunga backing vocals i nere på maskinisten, lägga stämman som inte finns på om black jim och bara vara awesome. en sådan grabb vill jag hitta typ...nu. men jag känner dessvärre ingen sådan. om någon känner en sådan, kan ni ju hojta till lite kanske. men ja, nu var det ju inte duettdrömmar jag skulle yra om här i bloggen...eller det skulle jag ju tydligen eftersom jag gjorde det. det är ju lite så mitt bloggande ser ut. det är inte många blogginlägg som är planerade. om ens några, förresten. jag brukar ju tänka på hur allt ska se ut i bloggen när det händer (blir lite konstigt när man umgås med folk som läser den xD), men själva inläggen bara kommer utan att jag kan göra så mycket åt saken. eller kan kan jag väl, men jag gör inte det bara. äsch detta blev för mycket goddammit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0