det enda som håller deras handlingar samman är att inget håller deras handlingar samman

idag drog vi igång rollspelandet på allvar, misann. Jag slog sönder en grabbs hjärna med en spikklubba. fucking hardcore. sen åt vi kinamat och tog en lång promenad av jobbiga anledningar under stafettdrickande av kuba-cola. ganska fint på nåt sätt även om jag just nu inte är on top of the world. så syster kanske hade rätt när hon sa att det är deppigt att läsa min blogg. men det är det inte alls, säger vi! jag säga positiva saker. som att little talks är en underbar låt, och att äppelkaka med vaniljvisp är helt fantastiskt. det var nog det positivia jag kunde komma på. jag ska skriva allt negativt i en dikt istället, bra va? då slipper ni! så kan man gå in på diktbloggen och läsa mina deppdikter där istället. den bloggen, den är fan deprimerande. det vill jag lova! men ja...nu ska jag sluta blogga. så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0