det går lika bra med celsius

haaaiii!
Först och främst och viktigast, tack Marie! Äntligen någon som förstår att uppskatta denna dag med mig. :D<3
 
har firat på bästa tänkbara sätt, nemligen genom att se "en god idéhistoria" med Jesper Rönndal och Josefin Johansson. Fucking epic stuff! massa fina låtar och sketcher om random fakta, ett blindskämt (!) och annat awesome. det började också lite roligt. det spelades jättedålig musik, sådär som det gör innan shower, och helt plötsligt kände jag igen något. tror ni inte att de spelar melodin till "jag hatar fisk"(youtuba det!). dog lite. de spelade också de geologiska tidsåldrarna som extranummer. fangirl-moment of awesome. :D
 
men ja, i skolan...hände inte så mycket. du var inte där. man måste älska ironin i det. jag spelade dålig gitarr, det var väl det mest spännande som hände. jag hade velat fira med någon annan än mig själv (och Marie genom cyberspace) idag. men vi har en ny, lite mer fancy årsdag på söndag! en sån som man faktiskt kan prata om öppet utan att se så här jävla kryptisk ut. någon som kan lista ut vad vi ska fira på söndag...?

Kommentarer
Postat av: Sandy

Återigen kommer jag här med massa meningslöst vetande. Din blogg fyller 5 på söndag. Daaaah!

2012-09-28 @ 12:03:40
Postat av: vispen

Men sluta, klart att jag och förhoppningsvis många andra förstår att du vill fira, sluta nu! Och om det nu är som Sandy säger, grattis i förskott till din blogg! Kram

2012-09-28 @ 15:29:32
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0