emma tycker om citat, så det får ni också göra

på skrivargruppen.
någon: men när kom den första antologin?
niklas: vid milennieskiftet någon gång.
vilma: jaha, vilket av dem?
 
vid lunchen idag, någon har sagt något dumt (som vanligt).
jag: feel the love.
viktor: gräddfil the love.
(bara så att ni ska förstå hur nivån ligger i våra samtal. jag vet, så jävla intellektuellt stimulerande!)
 
och så den bästa.
jag ringer: Tatiana, jag vet inte var jag är någonstans.
tatiana: jag kommer, var är du?
ibland börjar jag nästan gråta. ge mig en ny assistent...tack.

Kommentarer
Postat av: Anna Jacobsson

Hmm jo, jag förstår varför du vill ha en ny assistent.. Har förstått även på tidigare inlägg i din blogg att hon inte verkar fatta särskilt mycket, känns som att er kommunikation inte funkar alls. Det borde väl gåaatt förklara det för skolan, så att du kan få en bättre assistent. Lycka till och ha det bra!

2012-09-11 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0