going back to the corner where I first saw you

ledig dag idag som har fördrivits med någorlunda vettiga saker, dock inte det jag skulle göra (misery business...fml). har ringt ett par samtal om projektarbetet, inte för att de gav ett skit men ändå. ska ringa soundboy om en kvart typ hade jag tänkt. sen har jag också skrivit crazymycket, eller inte crazymycket kanske men mer än ingenting! jag riktigt känner hur skrivlusten kommer tillbaka mer och mer. inte för att jag skriver mer poesi för det, vilket jag måste göra. men jag orkar inte, poesi blir så himla deppigt. inte för att det jag skriver nu är speciellt glatt. men ändå liksom!;)
 
det var väl det jag hade att säga antar jag. spännande as always. nu: ringa soundboy, wooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0