hold on to your heart

anna: Oh don´t I know it. Har ju försökt få en ny i mer än ett år nu, men det hjälper inte vad jag än gör och rektorn har inte ens hört av sig och förklarat varför hon fortsatte efter sommaren. *sigh*
 
en ganska fin dag idag. började med kräm ("finns det ens kräm fortfarande?") och svenska som väl inte var något att hänga i julgranen. det var deppigt för kvinnorna förr, lärde vi oss. no kidding. men sen hade jag och Elin "serious speaking" om vårt fabulous projektarbete, med en Agnes som mest hängde på mig. "ni är seriösa esteter, och jag är en naturare med en klubba."<33
 
sen musikalmöte vilket var himla givande och whatnot, och sen åkte jag hem och åt waayy för mycket hamburgare och pommes so mpappa hade köpt åt mig från den nya fabulous (!) snabbmatsrestaurangen vid tuna. it´s fantastic and stuff, så jag åt mer än jag orkade (vilket inte är sånt jag gör). Sen satt jag mest här, åt mer mat (I know right) och träffade Maria. vi fikade, sjöng, hade framtidsångest och eltade som bara vi kan. <3 ska avsluta med ett par citat, varav det ena från igår och det andra från länge sen.
 
bästa blindskämtet på länge:
viktor: men du tror ju inte på någonting!
jag: jo jag tror på en massa saker, jag tror bara inte på dig.
viktor: tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet?
 
och så den andra.
sara: emma, har du bandspelare på din bandspelare?
...nääeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0