I make lists in my sleep, baby

Nea gjorde den. Nu har Gebart och Vera gjort den. Jag ska tamigfan inte vara sämre!
 

SKULLE DU HELST:
1. Pierca tungan eller läppen? –svår fråga eftersom jag ser piercing som att göra sönder huden (en konstig tanke jag fått från kychen…eller en av hennes karaktärer snarare.), men läppen antar jag.

2. Vara seriös eller oseriös?-the perfect mix. Vill inte bli helt tråkig, men vill inte bli någon jävla pappersdocka heller thank you very much.

3. Dricka grön eller röd mjölk? – mjölk är vit, har jag hört. ;) nä men jag dricker faktiskt inte mjölk alls so I dunno.
4. Brinna upp eller drunkna?-här känner jag ett starkt behov av att citera soran ismail. ”varför ska jag välja mellan två idiotiska saker? Du är dum i huvudet som kommer på detta!”

5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? -  vänner, naturalmente.

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? – absolutely!
2. Har du skolkat? – faktiskt :o
3. Fanta eller cola? – cola<333
4. Är du nyttig av dig? – defintivt inte.

OM MIG:
1. Vad heter du? – Emma (no really)
2. Syskon? – allrakärastesyster.<3 (obs: Vera har svarat ”en broder och en halv broder”. Är han halv?...förlåt.)
3. Vart bor du? – jag bor här, där jag bor, och du kan ingen gramatik som har skrivit listan. *bläng*
4. Hur många barn vill du ha? – ångest much. ;)
5. Vill du gifta dig? – har alltid bara tänkt att jag ska göra det. Men what do I know.
6. Humör just nu? – exceptionellt neutral.
7. Sugen på just nu? – umgänge, crazytimes, lite klarhet kanske

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Sjungit? – jodå, skrikit ut paramore i skolan…:/
2. Blivit kramad? - ja
3. Känt dig fånig? – förmodligen.
4. Saknat någon? – jamen skojar du eller.
5. Dansat galet? – hahaha nej.
6. Klippt håret? - nae
7. Gråtit? – snart fyra månader sen sist wooo! Så nä.

GREJER:
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nä
2. Har du en hund? - jaaoo
3. Sover du helst ensam eller med någon? – ensam tror jag…men det beror väl på. Sover inte så bra med någon.

4. Tror du på spöken? – inget jag funderar på, faktiskt.
5. Är du mörkrädd? - *snicker* never gets old.

6. Är du morgonpigg? – ärligt talat vet jag inte. Jag bara går upp när jag ska.
7. Vad vill du ha just nu? – ett omöjligt telefonsamtal


KOMPISAR:
13. Har du nån bästa vän? – ja, det skulle jag vilja säga
14. Är du ofta med dina vänner? – inte tillräckligt ofta!
15. Vad brukar ni hitta på? – prata en massa och fika och sånt ;)

16. Bästa minnet med nån vän? – finns flera per vän, ju!

17. Kan du vara dig själv med dina kompisar? – jag tror det?
18. Vem vet mest om dig? – alla. Nä men Hannah, tror jag…tyvärr. Onna har nog en del kunskaper dålda också. Sen är det där ju en tolkningsfråga…hur jag funkar är nog linnsie bäst på, till exempel.

ÖVRIGT
25. Hånglat i mer än tre minuter? – don´t think so.
26. Sovit i en annans säng? - ja
27. Hånglat i regn? -no
28. Sovit naken? – the things one does…det är faktiskt inte så hemskt.
29. Hoppat in i en bil med folk du just träffat? – jag åker taxi.
30. Blivit tagen av polisen? - naaee
31. Smygit ut ur ditt hus? – haha, nej.
32. Haft känslor för någon som inte känt det samma? – jamen absolut!
33. Struntat i skolan för att göra något roligare? – ja(faktiskt)

OM DIG:
34. Hur lång är du? – 1.69 methinks.
35. Är du nöjd med ditt rum? – absolut inte
36. Villken är din riktiga hårfärg? - brunt
37. Har du någon sjukdom? – jo alltså, jag är ju liksom lite blind alltså sådär jaa.

 

38. Är dina föräldrar skilda? - nääe

39. Gillar du skolan? – ibland, när jag är på det humöret
40. Hur svarar du i telefonen? – hallå.


1.är du kär? - JA

2. har du snusat? - naaee

3. har du fimpat en cigg på nån annan? – haha nej
4. har du legat i sängen brevid en kille? - *tänker* allt är relativt antar jag…so I guess so?
5. har du blivit dumpad? - no

6. har du blivit slagen allvarligt? - nä
7. tar du droger? - nä
8. har du missat något ännu? – underbart formulerad fråga…
9. har du pussat en tjej? - ja
10. hatar du någon? - nä
11. älskar du någon? - ja

12. har några av dina vänner svikit dig? – jo, det kan man säga kanske.

13. har du djur? – jag har ju det ja…
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ja

15. hatar du dig själv? –nej sånt la jag av med, tror jag
16. gillar du orange? – inga känslor mot eller för denna färg faktiskt…

18. har du nån sjukdom? – ingen annan än den jag nämnde. Eller?
19. har du skämt ut dig för den du gillar? – omg yes.

20. har du en gris? – haha jag älskar frågan! Nä, inte ens en självlysande.(sånna finns)

21. har du en plattång? - nae
22. har du en bror? – bara en brotherinlaw
23. har du sjukt bra humor? – ofcourse.;)

24. är du brunett? – yes indeed. I´ve been told…
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? – stå så länge? Nä fyfan.

26. tycker du om hästar? - hästar finns inte(veras svar. Har kvar det eftersom det var så extremt mystiskt…:s wtf?)

27. har du en hund? – inte nu längre! …just kidding. Eller göör jag det?
28. har du skilda föräldrar? – n to the o.
29. har du gått på simskola? – ja, inte för att jag lärde mig simma där. Anja gick också där. Jsukt random.
30. har du sagt bög till en kille? – haha nej, men jag har blivit trodd om att säga det.

31. har du sagt fitta till en tjej? – I would never. Ever.
32. har du fuskat? – inte vad jag kan minnas.

33. har du en teve på ditt rum? - naaaeeee

34. har du lunar? - hahah nä, finns det kvar ens? Cute lists from way back…
35 har du msn? – ja faktiskt, är inne dessutom. Chattar bara med onna där dock men det är ju itne så bara!

36. har du en syster? – jo minsann.
37. har du bruna ögon? - ne
38. gillar du att fota? – ja men jag gör det aldrig för jag är dålig.

39. har du sett dig själv brinna? – hahaha nej.
40. hjälper du dina vänner? - när jag kan

41. gillar du tacos? - m jaa, om man kan kalla det jag äter som tacos för tacos…

42. tycker du att du är söt? - ja ibland
43. har du dansat? – ja, tro det eller ej men det har hänt

44. har du spelat fotboll? – kan jag inte påstå. Borde spela 5 a side. Fucking bästa sporten! (googla. Do it.)

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? – tänkte skriva nej, men kom att tänka på vera (logiskt nog), så jo kanske.

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – som sagt, stå i timmar. God.

47. har du ätit sniglar? – naaee.

48. äger du en locktång? – inte det heller nej.
49. gillar du att tugga tuggummi? –och inte det ehller. Negativt jag svarar…

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – i princip.


51. gillar du kläder? – inte att köpa dem, nej.
52. hatar du falska vänner? - typ

53. gillar du räkna matte? - verkligen inte
54. älskar du någon nu? – ja fortfarande
55. Har du gråtit inför en vän? – ja, ganska många av dem dessutom

56. kan du sjunga? – ja, det tycker jag faktiskt jag kan.

57. Har du sett nån dö? - ne

58. säger du vad du vill? – ja, oftast
59. Är du stor? – konstig fråga…eller är jag korkad nu?
60. vad är ditt hela namn? – emma carolina rävås
61. kan du tala spanska? - SI... realmente no.... (veras svar es muy bonito!)
62. är du kortare än 1.60? - ne
63. älskar du sommaren? -  inte direkt älskar.
64. älskar du vintern? – goodness no.
65. har du mer än 6 par skor? – hoppas inte det

66. brukar du sjunga när du är i duschen? – ibland tror jag.

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - nooo

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? – I hate mjukisbyxor with a pasion. Means no.

69. gillar du att städa? – nä, och det syns här…
70. gillar du att sova länge? – no. (negativa svar, I tell you. Nästa fråga, kom igen!)
71. har du vart med om en olycka? – nej. Också negativt fast inte.
72. är du förvirrad? – inte just nu.
73. har du mer än 6 par byxor? – jag tror det. (wooo jakande svar)
74. har du förlorat en vän? – nej jag tror inte det faktiskt! Men om ni hade frågat för en månad sen, så.
75. gillar du att shoppa? - …nej.
76. har du varit i paris? – ja! Yay ja-svar!
77. gillar du ormar? – inga preferenser.
78. klarar du dej själv? – nah.
79. har du lagat mat? - japp

80. är du klantig? – inget jag tänkt på…är jag det?
81. har du foppatoffler? – nej, och det heter väl tofflor för i helvete. Jag börjar bli lite arg här. xD
82. har du mer än 20 låtar på din data? - japp
83. sminkar du dej innan skolan? – aldrig gjort. (”dej”. Vad ska jag säga.)

84. har du träffat en kändis? – tror itne det? xD
85. har du mer än 7 par nagellack? -nej

 

 

*andas ut* sådärja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0