it´s the wrong kind of place to be thinking of you

9 crimes är underskattad, och det trots att den är så överskattad. den är lite för fin. but anyway...igår...fortsatte. jag fick glass av tatiana (ändå söt, liksom...) och hade engelska och körrep och sånt töntigt. idag är det dock fredag (jag måste sluta berätta the obvious) och jag ska till skolan om typ en halvtimme och ha det bra. hoppas jag.;) just nu stör jag mig mest på att folk inte svarar på facebook, så jag inte är säker på mina planer ikväll. känn er träffade! *blänger*
 
detta var ett mycket spännande inlägg, tycker jag. eller inte. men nu ska jag...antagligen smsa nämnda människor och undra vad det är som händer egentligen, eller så ska jag äta en banan. spännande var ordet! alla bör nu anteckna att emma rävås ska äta en banan. förresten, hej Mårten ifall du gick in här iallafall. visst är min blogg jätteintressant? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0