låt en kvinna äta sin pizza ifred!

oh hi!
Jag har insett att jag varken inleder eller avslutar mina inlägg speciellt ofta. de bara börjar och slutar utan någon som helst artighet going on. detta får det vara slut med nu meddetsamma. :)
 
så idag har varit en väldigt lång dag med mycket olika random känslor. började den lycklig som fan, men åt sen en deppig lunch och gick runt matsalen ett par gånger och gick vilse på skolan och var sjukt deppig i någon timme. men det kurerades av en epic sånglektion med min nya lärare ulrika som är freaking epic. vi mobbade klassisk sång, hon liknade mig vid maia hirasava och det var helt fabulous. efter det återsåg jag jolanta, som var lika insiktsfull som alltid och rätade ut ett psykologiskt problem jag hade. eller alltså inte ett problem så, tänk mer som ett matteproblem. fattar ni? inte så att jag hade ett problem, eller alltså...alla har ju problem. men det lät typ som om jag inte mådde bra. och det gör jag! om jag gör! ska nu ha en lugn fredagskväll, men jag har cola so I do not care. ;) just det, jag ska avsluta inlägget som folk. hejdå.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0