okomplicerat

vispen: Du är söt, och mycket bättre på att kommentera än jag. Jag gör det ju aldrig, utom idag alltså. Och fira dagen ska jag göra! Har faktiskt bokat en show den dagen, insåg inte att det var den dagen förrän efteråt. Man kanske skulle få med en viss person på den? Nä, så kul ska vi kanske inte ha det...haha.
 
En väldigt fin ledig onsdag har bedrivits här hemma. Jag och pappa har hittat ett nytt favoritband, of monsters and men. eller vi upptäckte dem på radion i reading, men knarkar dem nu. vi brukar inte gilla samma musik, så det var väldigt fint när han sa "ska vi visa dem vår nya favoritlåt?" vid matbordet. mat, ja det har jag också lagat. kött och bollar. stekte köttet, gjorde jag, och kryddade det. och fick damp för att pappa flyttade på mina saker och hjälpte mig. jag är ett kontrollfreak i alla sammanhang och i köket är det desto värre. holy goodness. ;) men det blev riktigt gott! Har också fixat till en gammal låt, som egentligen blev klar förra året men som jag inte var nöjd med. nu är jag det!:D har också skrivit på mitt svenskatal och gjort annat mindre intressant. Imorse kom dessutom brotherinlaw och det första jag hör från köket är "hej! jag har frukost med mig!". Sara berättade sen: "han överraskade mig. för igår försov jag mig och hade en dålig morgon, och det skulle jag inte ha idag tyckte han.". Alltså. alltså. jag dog lite. Jag vill också ha en sån snäll pojkvän, tack. jag vill alltså inte ha brotherinlaw som pojkvän, men det lät lite så här. xD naaaeee. vet inte om jag vill ha någon pojkvän heller, egentligen. det verkar väldigt ansträngande. det var i och för sig ansträngande att ha en flickvän också. men en sådan vill jag i och för sig inte heller ha. men jag vill inte vara ensam heller! lite av ett problem där...;) men ja, det var ju inte det jag ville prata om. hejdå folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0