well that all depends on what you qualify as friends

oh hello!
en riktigt konstig dag har jag haft idag. Den började dock helt normalt med tråk-engelska och klassmöte, och sen långlunch. Där hade jag och Viktor en mycket givande diskution(ja faktiskt). Vi kom fram till att vi är samma person. det började med att jag svarade på en fråga som elin stälde till honom, och att han sa "jag kanske har hittat på dig i mitt undermedvetna". men då undrade jag om jag finns när han inte är där, och Elin sa att då har han kontroll över min kropp. till sist slutade med att vi är halva människan var (det är därför vi är så smala båda två), och alltså att vi inte egentligen finns samtidigt. om vi någonsin koliderar går jorden under. ("alltså, ni två är jävligt random."/Elin)
 
sen hade vi samhällskunskap of doom och sen väntade jag och Aron på religionsläraren. då kunde det låta så här:
a: det är möjligt med möjligheter.
e: alla möjligheter är möjliga. det är ju därför de heter så.
a: ja, de heter ju inte miljöheter.
e: ...nää.
a: det där var en rätt konstig invändning.
e: men det var ju ingen invändning?
a: var det inte?
e: nä, mer ett...inlägg.
*tystnad*
 
kommunikation istheshit. ;) vi hade religion på historiska museet, där jag slog på en 1200-talsklocka och annat trevligt. men ja, det var väl det för nu.:)

Kommentarer
Postat av: gebartski

det är möjligt att möjligheter är möjliga.. när det är möjligt.

hur som helst, finaste quoten på låten!

2012-09-20 @ 03:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0