you´re an alien! or just a butterfly...who cares.

hello!
mycket trevlig kväll blev det ändå. jag och mamma bestämde oss för att se katy perry-filmen, bara för att typ. brotherinlaw dök också upp...av någon anledning jag inte riktigt förstod. han var väldigt uttråkad. jag blev mest deppig för jag vill också vara sådär fabulous goddammit!:( vi har också haft väldigt roligt åt konstiga saker. roligast hade jag åt att föreställa mig en viss person ni kanske kan gissa till salu på loppis på södra esplanaden. för mer detaljer...kan ni väl typ fråga haha. jag slutade denna historia med "the best comedy happens inside someone´s head.". true story. men nu ska jag prata om något läskigt:
 
jag fick en minnesbild imorse, av en dialog från gårdagen. bara det att jag inte tror att det hände. jag tror att det var en dröm. obs tror. jag har funderat hela dagen och jag är nästan säker. men jag vet inte säkert. scaaaryyyyyyyy is what it is! många y, blev det. men nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0