håkan hällström har ingenting med det här att göra

hej igen!
rubriken är inget mindre än titeln på min femte och sista skrivargruppsantologi! hur den kom till? en märklig förväxling mellan håkan hällström, patrik isaksson och gunnar ardelius (I don´t know either). vilma gjorde den, jag sa citatet och hugo föreslog det som en titel. good stuff.:)
 
idag har vi också haft ett riktigt bra ensemblerep (utan ana...) och dragit igenom hela låtlistan (nästan). konserten blir så jävla bra! excitement! jag fick ocks[ lite treenighetstid, för det måste man totally ha, och skrivargrupp då obviously. bra dag. dagens sweetie-moment innan jag avslutar:
"advokater är väl från helvetet eller något sånt?"
ett till, som kanske inte är så kul i skrift:
elin: han kanske känner stranger lite.
aron: vad gör jag?
jag: känner stranger.
aron: hänger och svänger?

Kommentarer
Postat av: The One In Blue

Det var ju det andra citatet som var roligt! :D

2013-04-18 @ 04:40:54
URL: http://overkills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0