här var det tyst...

ytterst informativ rubrik, men...det var ju det! jag tänkte hur som helst berätta lite om min långa gårdag. Den började starkt med ruina imperii och shut your mouth på ensemblen. saker börjar sitta nu god damn it! och det var skönt att få någon att ragea med också. sen visade jag upp filmen för Elin, and she approved! wiiieeee! sen lunch och själsdödande nutida konst, innan jag spenderade ungefär en timme med att lyssna på konstig musik (okay inte så konstig egentligen) och prata med Viktor. ännu mer rageande, fuck yes.;)
 
sen var det sångkonsert! det gick...bra? jag vet inte. hela mitt framträdande gjorde mig förvirrad, men det gjorde ju 24 också när det begav sig så det kanske inte gör något. vi får se vad ni tycker när den har kommit upp.:) annars var alla såklart hur duktiga som helst! folk är så begåvade, it´s crazy! det var allt för idag, hejdå och sånt.

Kommentarer
Postat av: Vispen

Jag vill höra!

2013-04-10 @ 09:29:37
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0