I´m not one of those crazy girls

lyssnar på paramores nya skiva, som är helt underbar än så länge (okay två låtar xD) och solen står och lyser utanför fönstret. Det är vårish, wii! och snart skola, det känns överoomligt. mest kul grejer idag, om ensemblen går bra och det vet vi ju inte om den gör än. men allt känns bra! jag peppar måndag, jag peppar vår, jag peppar livet! det var egentligen det jag ville säga, och så lite citat. kanske bara ett idag också, men är itne säker.
 
pappa(kommer upp från källaren med en väska): Gissa vad jag hittade i den här?
mamma: min tomatdräkt?
pappa: ja...
mamma: det kan vara för att det är min tomatdräktsväska.
jag: så du har inte bara en tomatdräkt, utan en väska till den...?
mamma: ja, vadå då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0