I must goion standing; you can´t break that which isn´t yours

hej era jävla idioter och välkommen till Emmas eminenta blogg! Okay, om vi ska vara helt ärliga har den väl varit lite mer eminent tidigare än vad den är nu. undrar när min bloggs guldålder var? jag har seriöst ingen aning. I should know these things! I alla fall så var det musikal med buller och bång idag. jag och elin hade lika många skrattanfall som vanligt åt alt och alla (mest alla faktiskt xD) och subway gav oss gratis kakor och mig rabatt. jag tror att de kanske tycker synd om mig. det är inte bra. men de spelade maria mena, så ingen bry! halvhegrejiska ftw och sådär. men ja, sen har jag haft tv-kväll med min mor och min far. jag kom fram till att hela sveriges fredag måste vara sverigedemokraternas bästa program. mitt i allt det ringde allrakärastesyster och var ensam i uppåkra, så vi fick hänga med henne på vägen mot staffanstorp. vi gav henne frågor från de femteklassare-avsnitt vi sett tidigare, pratade om vintergatan, lekte på spåret och diskuterade Saras nya film "ensam i uppåkra" med alla möjliga spinoffer. min syster är en äkta sötis lite då och då. men nu är jag trött som stryk, så som oftast nowadays, så nu får det återigen vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0