någon har glömt sin frisyr på golvet

hej ni!
nu ska vi se om jag hinner blogga något innan Onna ringer för ett (tydligen) väldigt kort frukosttalk. Well, igår gjorde jag inte så mycket på dagen. Sen deltog jag dock i mitt första telefonmöte (omg jag är så cool jag orkar inte) och sen åkte jag för att titta på tre av klassens ensembler när de spelade. det visade sig dock att konserten inte började kl 6, utan 7, och att vi därför stressat som djur i onödan. så jag och pappa (min konsertkompis som alltid) gick och fikade, vilket ju alltid är positivt! sen var det konsert som hände och alla var duktiga! Signe gjorde paramore med 39 graders feber, Linn oktavsjöng skiiitsnyggt, newborn var nog bättre utan min gitarr och the guys var lika charmiga som alltid. ingen spelade dock i fyrtio minuter, vilket ju var lite deppigt eftersom vi kommer göra det. så jag skämdes jättemycket över det, tills Viktor påpekade att det ju snarare är alla andra som borde skämmas. och det är ju sant. det var också han som sa rubriken, och det för att det faktiskt låg avklipt hår på golvet. pappa sa att "någon måste ha blivit grovt mobbad här". deppigt i så fall. min axel gör ont! det är också deppigt. fast den gjorde nog ondare innan. det blir nog inget vidare talk idag alltså, för jag går om sexton minuter. eller går gör jag kanske om elva, men åker gör jag om sexton. emma ingen bryr sig om dina taxitider. nu är de dessutom inaktuella, eftersom det gick en minut. shocker. men ja det är torsdag, det var väl trevligt. nu slutar jag blogga. godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0