riktigt inlägg, bitches!

det här har, faktiskt, varit en bra dag. Min taxichaufför bjöd mig på en chokladcroissant bara sådär (som sen inte visade sig vara god, men det är mindre relevant) och sen satte vi låtarna jättebra på ensemblen! jag är så pepp och satte till och med crazytimes idag! dock uppstod en viss förvirring i mitt huvud när jag drog efter andan för att sjunga, när det var en growlingdel. vad hade jag tänkt göra egentligen? viktor rådde mig att "tänk inte nästa gång, bara gör!" och man bara nej, jag tror inte det.;) vad hände mer idag? jag åt sallad (:o:o) och hade körrep och det var soligt och fint och det gillade jag. vofflor och glee med mamma var inte heller helt hemskt, kan jag tycka. men nu blir det sova av här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0