säg ingenting sant, bara babbla

idag, mina vänner, är en bra dag. en underbar sånglektion där jag spelade red inför konserten med Frida och det gick så sjukt jävla bra! allvarligt talat, ni måste komma på konserten! it´s gonna be a blast!:D
 
sen åkte jag hem, åt mat och druckit påskmust och övat sång. ja, faktiskt. jag sjöng non stop i en timme. there´s a first time for everything, och det var riktigt kul. jag sjöng helt enkelt allt som kom upp i spellistan, vilket blev allt från paramore och the killers till swift, säkert och miss li (det sistnämnda var det svåraste, intressant nog). det är hur som helst vad som har hänt idag. det är soligt ute och snart (okay om någon timme typ) kommer mamma hem så vi kan göra mer film wiho! rubriken kommer förstås också därifrån, och det är cole som uttalar den. det var allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0