valborg...

jag vet inte alls vad det är med mig idag. Instabil, är väl vad jag är...eller lättpåverkad eller något. jag hatar verkligen valborg, vill jag börja med. det är en skitdag när alla är äckliga och fulla och typ antar att man ska gilla det. i Lund är det så i alla fall. så det har blivit en del hat men också mycket random kärlek. för första gången på hur länge som helst fick jag den där chocken av att du satt i klassrummet. jag orkar ingenting utan dig, det är inte okay längre. så var det i alla fall tills sweetie kom, för han räddar fan allt. "man borde planera mer bak¨t i tiden!" underbara människa. men ja, tiden står stilla, fast inte på riktigt för nu ska jag gå. men vet ni? bianka fyller år idag! det är iallafall awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0