Emma talar fritt om sitt liv en ganska lång stund

Alla som förstår vad rubriken syftar på, får all min kärlek...om ni inte är dumma i huvudet, för då får ni bara lite.;)
 
Det har i alla fall varit en massa fina tider i Emma-livet. I tisdags träffade jag Olle och Isa. Det var mycket tågdrama och jag blev återigen igenkänd, för tredje gången på en månad eller något, av någon jag inte känner; i detta fallet min fadder från lågstadiet. Social som fan hade grabben gått och blivit. Ändå nice. I malmölandet var det trevligt, fast jag har inte så mycket att säga om det. Men det är lugnt för jag ska träffa dem imorgon igen och då kan jag ha mer att säga, kanske.:) jag var i Malmö även igår, för att umgås med Marie och Sandy. Vi åt morotsbiffar ("det är en upplevelse!"/mig) och diskuterade en massa saker. Marie var lagom rasistisk, jag var elakare än vad man kunde ana och Sandy worshipade Bruno Mars. Mycket uppskattat, var detta.
 
Idag har jag varit djup. Faktiskt! Det kan bero på att jag igår började skriva igen! Wiii! Jag började denna dag med att göra något slags test hos "min" sjukgymnast, som konstaterade att jag var klok och att hon ville spela in allt jag sa. What. Sen åkte jag till Jolanta, och hade ett jättebra samtal! Jag fick en enorm insikt och blev glad. Jag träffade sen Maria och vi fortsatte de djupa konversationerna om att finnas eller inte finnas, fikade och jag började prata om saker jag aldrig pratar om, utan att det var jobbigt. Fattar ingenting. Okay det blev inte en så lång stund. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0